čtvrtek 20. srpna 2015

Alibaba je zpět :-)

Operomilní přátelé, Alibaba je zpět J měl jsem delší pauzu, která nebyla způsobena nedostatkem operních představení, nahrávek, operních divů a div, ale fatálním nedostatkem času L To se výrazně projevilo i v četnosti návštěv operních představení v předešlé sezoně. Hrůza, byl jsem v divadle na opeře jen třikrát (Věc Makropulos a Jenůfa - obě inscenace jsem viděl v rámci Janáčkova festivalu v Brně a Nová země Aloise Háby v ND Praha). Věřím, že v nastávající sezoně se vylepší skóre představení a četnost mých příspěvků zde. Mám vytvořený seznam představení, která chci v příští sezóně vidět a psát o nich. Na prvním místě je inscenace opery Tosca v Brně, o které jsem toho už hodně slyšel a dokonce jsem ji i málem viděl. Chtěli jsme jít na poslední reprízu v sezóně. Moje oblíbená dirigentka ZKP se ujala začátkem června honby za vstupenkami, ale nikdo z nás si nevšiml, že je to představení v Litomyšli a už dávno vyprodané. Ajaj, právě jsem se dočetl, že Brňáci ruší všechna představení v září (tedy i Toscu) a zahájí sezonu v Janáčkově divadle až v říjnu! Já snad budu muset v září do Prahy na něco jiného? Copak asi hraje Olomouc? Já chtěl Toscu!
Kdyby vás náhodou zajímalo, co mě zaměstnalo natolik, že jsem na celý rok vypadl z operní hry, tak přikládám fotografie, ale pozor, operomilní mohou dostat kulturní šok J
 

O loňských prázdninách odjel Alibaba se spřízněným blogem Styloví dobrodruzi do Těrchové a smetla nás tam velká voda. Doteď z toho mám mírně traumatizující stavy. Odborníci radí, vystavovat se podobným situacím a tím se prý má psychika srovná. Proto mám v plánu navštívit některé představení Rusalky, Labutího jezera a především musím vidět Čertovu stěnu.

 

Taky jsem se vydal na dráhu horolezce J
 
 Vysokohorská turistika a opět Styloví dobrodruzi J No nevypadá to jako scéna z Rusalky?
Já jsem začal tak moc sportovat?
 
Taky jsem začal s výchovou nového člena domácnosti (Sněhule Verdiová)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A v neposlední řadě jsem rekonstruoval byt, to bylo velmi náročné. Ale pozor mám v koupelně nádhernou hudební mozaiku od studia MOYA. Mrkněte vpravo na odkaz J

 


A nyní už jsem připraven vyrazit za operními zážitky J Hurá…














Žádné komentáře:

Okomentovat